måndag 31 oktober 2011

Tidig morgon

Jag hör hur mitt mellan barn är uppe och fõrberder sig för dagens arbete. Han har lov men har valt att jobba hela veckan.

Det är ett tufft jobb. Han jobbar på ett bygge. Tillsammans med de stora "gubbarna"
Kommer min snälla och lugna Kevin att lära sig att dricka svart kaffe, fula ord och hemska snuskiga skämt :)

Jag kanske har fördommar. Jag vet bara att tonen var rejält annorlunda då jag jobbade som kock än när jag nu suttit på kontor. Men visst hade jag himla kul med alla grabbarna i köket.

Jag är mäkta stolt över dig Kevin. Men var rädd om dig. Du får inte göra dig mer illa då du håller i vassa kniven idag igen.

Älskar dig och dina syskon massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna