lördag 22 oktober 2011

Kalorie rikt!

På fredagar kommer min vän Lis förbi mig och Rickard på Neo.
Då blir det lite av varje, prata av sig, gråta av sig, höra lite om hennes värld och den yttre världen vi missar just nu.

Men vi kramas och skrattar också.
Hon har verkligen funnits där för mig /oss under vår svåra tid.
Du är verkligen guld värd gumman.
Hur skall jag någonsin kunna ge tillbaka.

Ps. Jag och magen tackar för den goa laktos fria kladdkakan du bakade till mig Liss.
Mumma så magen, usch sa figuren.

1 kommentar:

  1. Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)
    Så kolla gärna in min blogg:)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna