söndag 16 oktober 2011

Familjens minsting

blir hela 2v gammal idag. Det firar vi med frukost på Hotel Anglaie.

Grymt gott!
Jag som igår var så glad över att jag endast har två kilo kvar till att vara tebax på vikten innan Miriam kom. Då vägde jag mig dessutom på kvällen och direkt efter middagen.

Men huva, nu får jag nog hålla mig borta från vågen i flera dagar då jag ätit för fler personer... :)
Men det är ju så gott och lyxigt med Hotel frukost.

Men som den ammande mor jag är, skriker boobsen att det är dags att fara tebax!
Jag kan inte se klok ut. Två jätte basukas och sprängande  ådrer över bröstbenet.
Och jag vill inte störa myset som R och K infinner sig i.
Men jag vill inte heller ha två blöta  tefat på min rosa top.

-grabbar, tacki tacki, men nu draaar vi!
-what?
-IT HURTS! A LOT!!!
-jaaa,ja (mumlade)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna