tisdag 11 oktober 2011

Mardrömmar!

Dom återkommer dagligen.
Har precis vilat upp från en em lur.
I drömmen var jag ovaksam och hade lämnat Miriam i bilen. Vilket jag aldrig skulle göra. Plötsligt så uppmärksammar ngn att det inte står rätt till. Vi rusar till bilen och med nöd och näppe får vi ut vårt lilla hjärta.
I samma sekund dyker brandkåren upp. Och bilens eld flammor släcks.

Vad betyder drömmen? Har det med att jag klandrar mig själv för att hon inte fick ligga kvar i magen?

Skulle jag ha tränat mindre. Stressat mindre.
Skulle jag sagt nej då den där gyn kanditaten ville undersöka mig samma vecka jag blev inlagd. Hon gjorde lite fel, enligt läkaren kunde hon ha retat min livmoder etapp. Skulle jag ha puschat på att få mitt cerglace.

Ja frågorna är många och jag kommer aldrig få veta svaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna