måndag 17 oktober 2011

Dag 15

Måndag, sov morgon med ett uselt humör.
Rickard pysslar sedan om skruttfia medans jag pumpar.
Tidigt möte med Maria. Känns skönt att lufta och bollar av sig.
Jag och R avslutar med en avslappnad lunch på Astrid.

På em är det dags för mig att få gosa med dottern. Vi sitter från halv tre till kl sju.
Det händer så mycket. Upptäckte idag att Miriam har en egen doft. Jag älskar den doften. Även om den är mixad med sjukhus doft så luktar hon bebismiriam :)
Jag upptäckte också idag att Miriam har långa blonda ögonfransar. Sedan påpekade SS det oxå. Dom måste ha växt på sig de sista dygnen.
Jag kunde verkligen se att hon var en FLICKA idag. Så söt med sina näpna drag.
Idag så jag även hennes nyfödda STORA  "blåa ögon" hoppas dom blir mellan bruna. På mig ser man inte slutet på färgen lr iris. Killarna har jätte fina mellanbruna ögon. Tiden får utvisa..
Hon har även börjat visa att hon vill hålla i ngt. Så som ett finger, nappen, snuttefilt lr ngn sladd.

Vår älskade stora Lilla tjej.
Idag vart vi tvunga att lämna över vårt rum till en annan familj i kris. SKITJOBBIGT!
Samtidigt som jag förstår. Miriam är ingen kris patient på det sättet idag.
Färdig packad och icke redo för hemgång råder nu!
Det som är bra är att jag lättare kan mysa med mina tre killar medans vi inväntar rum på familje Neo istället för Neo IVA.

Ja herre gud vilken måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna