måndag 3 oktober 2011

Mammarollen!

Helt underbart. Trots vissa motgångar och nu på sistone lite tonårs bråk. Men jag har älskat mamma rollen varje minut.

Mamma har jag vart sen jag var 21 år gammal.
Då kom:
Alexander. Han är född på BF 930101 och vägde 4450g 54 cm
Sen kom:
Kevin. Han vart igång satt v.37 och föddes akut med snittt 950301 och vägde 4150g 52 cm
Och nu slutligen kom min efter längtade tjej.
Miriam kom med akutsnitt v26 och vägde 740g

Alla mina 3 underbaraste barn. Gemensamt har dom att de alla tre fötts med en massa mörkt hår samt på samma BB.
Alla tre har fått gulsot.
Alla tre har varit starka vid födelsen.

Jag Älskar er mina underbaraste verk,  Alexander, Kevin och lilla Miriam / Mamma

3 kommentarer:

  1. Grattis till er hela familjen! Fortsätter hålla mina tummar att lilla Miriam ska vara stark och växa till sig ordentligt nu! :)
    Ha det gott!
    Kram //Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis till din fina familj. Håller tummarna för lilla Miriam och att hon ska växa på sig snabbt.
    Kram från XB (v38 med lillebror i magen)

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer.
    Va Goa ni är.

    Till dig Lisa, fortsatt lycka till med ert fina hus.
    Och till dig XB, spännade med liten i magen. Vad säger stora syskonet. Minns att Alexander pussade och klappade magen. Och vi fick aldrig ngn syskon rivalitet. Önskar dig detsamma.

    Kramisar till er båda!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna