söndag 9 oktober 2011

Dag 7

Samma procedur varje morgon. Runt 4 tiden då alla sover är jag uppe och smyg kikar lite på dottern innan jag sätter mig för att pumpa.

Imorse fick jag nästan ut 2 hela dl. Och det är skönt nu när skruttfia är uppe i 2,2 ml per dygn.

Dessvärre har jag knappt fått vara inne på salen idag. Än mindre sitta med henne i famnen. Då jag fått en infektion igen. En av mina återkommade ögon inflammationer. Jätte jobbigt.
Men jag hoppas att morgon dagen blir bättre.

Vi smet även förbi Söder Sjukhuset för att heja på Rickards mamma som blev inlagd för hjärtinfarkt samma dag som Miriam kom. Fy vilken läskig miljö.

Mötte även upp Kevin i Solna centrum. Jag är på jakt efter en STOR och bra amnings BH. Det gick dessvärre åt pipan. Får hämta lite ork och åka in till City ngn dag.

Så dag sju, har vrt en bra dag. Vi firade Miriams första vecka. Herregud så mycket som har hänt.
Jag är så stolt över hennes kämpar vilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna