måndag 31 oktober 2011

Dag 29 och 30

Dagar med ren vila. Lilla gumman, du ligger nu i respiratorn igen. Men det är ok, det ger dig chansen till att återbygga och hämta kraft.

Du var idag vaken massor av stunder. Så mysigt!
Jag satt och bara höll om dig medans dina stora blåa ögon kikade tillbaka på mig. Vi hade vår lilla mys stund bara "du och jag"
Jag sjöng  samma visa som jag alltid gör

"i ett hus vid skogens slut, liten tomte kikar ut"

Det var hjärt skärande att lämna dig.
Men jag gick först då du plutade med munnen, låg avslappnat med dina armar ovan för huvudet och  snuttandes på nappen.
Jag lämnade dig i goda händer, med vetskapen om att vi skall snart skall ses igen, och lycko ruset av att du är VÅR lilla tjej!

Älskar dig lilla hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna