tisdag 4 oktober 2011

Hemska människa!

Efter en lång kamp med mycket dricka, katrinplommon, parrafin medicin ger jag upp och får lite hjälp på traven med min mage.
När stunden väl är inne kan jag lova att sjukhusväggarna el dörrarna inte är tjocka nog, så känns det lite jobbigt att kärleken ligger precis utanför.
"Du tänker inte på miljön du" när han hör vattnet rinna hos mig.
- kanske inte just nu! Fräser jag tebax!

Jag har ju ingen aning om hur lång stund detta kommer ta. Så modern som man é hänger mb med in i på toa.
Å då, hemska människa uppdaterar han sitt drag under vår gemensamma nya fajt i WF, appspelet som går under namnet Alfapet.
Han fick tolv poäng genom att skriva "bajsar"

Han é super nöjd.
Där sitter jag på toa med rosiga kinder :)
Hemska människa säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna