måndag 3 oktober 2011

Magtrubbel!

Dom som känner mig väl vet att jag har problem med magen och så har haft sen jag var liten. Vart inlagd på Roslagstulls sjukhus mellan 1a och 2a klass. Det var en pers.
Ända sen jag vart liten har jag vart mjölkallergisk. Det är en stor skillnad mot att vara överkänslig mot Laktos.
Visst idag kan jag välja att fuska ngn ibland. Men det har sitt pris och kostar i smärta.

Sen jag vart inlagd på förlossningen den 24 sep har jag bara vart på toa en gång. Efter operationen igår vart jag smal för ngn timme. Men nu ser jag ut att vara i 8:e månaden.
Det gör så ONT! Tarmarna fyllda och övredelen av buken med luft.
BM klämde på min mage och jag började gråta.
Bara att släppa på trycket. Prutta på du. Om du vill kan du få en ventil som "pyser" ut det hela"
-Kommer du "vissla från ändan då" säger min älskade dumsnut. Hm det där hjälpte inte ääälskling.
-Jag bryr mig inte PRUTTA på du, så ler han.
Om så skulle, skall jag ha ett kontrakt där han aldrig får nämna eller retas om detta tillfälle igen :)

Men å andra sidan. Vad gör det? Vi har delat så mycket sista tiden ihop. Oro, vånda och nakenhet.
Han har vrt med då BM satt kisskateten, samt bytt min binda, torkat mig mellan benen, hört mig svara på frågor kring flytningar, vart med då de undersökt mig vaginalt. Han har sett mig kissa i becken och lite till.
Så jag kan just för stunden inte bli mer NAKEN!
Men innan vi hamna här kunde jag inte ens kissa utan att låta vattnet rinna :)

Så imorn så kanske jag vågar vissla högt för min Älskling. Ljuv musik från sal 4 på KS/BB avd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna