torsdag 13 oktober 2011

Delat läger!

Jag håller på Djurgården. Och pappa R på hemska råttorna.
Vi har tjaffsat om vilket lag lilla hjärtat skall få ditt medlemskap i.

R har hotat mig att kommer ngt kungligtt blått på  Miriam lr in i hennes liv skall han göra det tio ggr värre fast med hemska färger som gult och svart.

Idag har han vart hemsk och gått bananas..
Tror han på fullaste allvar att jag skall linda in vårt älskade Hjärta i en SVART GUL pläd.

Notera att jag inte ens kunnat skriva namnet på läget. Aldrig att det skall stå på denna sida.



1 kommentar:

  1. Så då är det lika bra att hon hejjar på HIF, dvs Helsingborgs IF! Do är ju ändå bäst! :)
    Krma
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna