lördag 22 oktober 2011

Match vikt

Vägde mig i söndags.
Kunde då konstatera att det bara var 0.4 kvar att gå ner i vikt av gravid kilona.
Men eftersom jag hade DD kupor då jag träffade Rickard men nu drar H kupa antar jag att boobsen väger lite dom med :)
Det innebär att jag är tebax i match vikt igen på bara två veckor. Men visst i det stora hela vem bryr sig. Det viktiga är att mitt barn blir starkt. Men i all misär är det också skönt att hitta andra andnings hål.

Men för att känna mig i fit form vill jag tappa lite av mina "sambo kilon" också. Och därför vill jag tappa ytterligare 4kg till.
Jag vägde 57 då jag träffade Rickard. Men kan tycka att någonstans mellan 60-62 är ok.
Jag kommer dock inte att banta. Min mjölk är så viktig för lilla Skorpan. Så jag vill inte gambla med kroppen.
Analysen av mjölken var bra enligt dietisten. Dock så skulle dom tillsätta lite mineraler och proteiner.
Ny analys väntar imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna