söndag 23 oktober 2011

Dag 22

SKITDAG!

Under fm tyckte jag inte ens att det var mysigt att sitta hud mot hud med Miriam. Ville checka ut och hämta hem henne till jul. Färdig vuxen och klar.
Men icke, vi skall genom gå varenda apne och andnings dipp. Typ idag på fm kom de en gång i kvarten.
Em vart inte bättre. Stegrat infektions prov från 9 till 12.

Imorn får vi veta om hon fått en böld pga av en tidigare infart.
Samt resultatet på röntgen bilden av handleden. Det är ev en fraktur på vänster handled. Hur löser man det? Vips lr? Knappast.

Här piper och gnäller jag, fast det är skruttfia som det är synd om.
Herregud vilken kämpe hon är.
Älskade unge!

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar hos mig. Det jag undrar är vad du fick för sprutor som du tog hos din gynläkare under graviditeten.

    Många kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna