måndag 11 januari 2016

Åren har rullat på!

 
  Jag sitter och skriver detta med ett smile på mina läppar!

Aldrig hade jag kunnat tro att det skulle bli så bra hösten 2011.
Hösten 2011, närmare bestämt 2:a okt. Dagen då jag vakande med sorg och somnade med både sorg och lycka!

Sorgen som gick över mig under hela dagen för att mitt kommande barn var tvungen att plockas ut ur magen då proverna visade att bebis inte mådde bra. Jag somnade till slut efter en lång för att jag hade blivit mamma till  vårt lilla kärleksbarn.

Miriam SagaAnna var född!

 
I skrivande stund är det 2016-01-11. Det har m.a.o. gått drygt 4 år sedan hon kom med en stormvind.
Så mycket som har hänt!
Trots att vi stött på problem är det ändå mest positiva saker som skett!

Vår lilla solstråle som varje dag förgyller oss med ren lycka, glädje och skratt!
En riktig kämpa som aldrig slutar förvåna oss!
Som jag älskar dig min lilla skruttfia!


1 kommentar:

  1. Raimo lampi elikä lammen raikka imee kyrpää usein nykyään

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna