lördag 1 oktober 2011

Fan!

Vet att man inte får svära, men jag är både ledsen och arg.
Kl 5 i morse startade första värken efter ett kiss besök. Först med 15 min emellan, se 10, 7, 5 och sedan bara ngn minut emellan.
Har fått hjälp att hålla tebax dessa.

Läkaren ville sedan kika hur jag påverkats av detta. Från att gått in i undersöknings rummet vrt det skjuts tebax i sängen ner till förlossningen. Så här ligger vi nu. Förberett för ett ev kejsarsnitt då Skorpan ligger i fotsäte.  Om förlossnings teamet inte lyckas stoppa allt o tid.

Sängläge var order sen innan. Men nu får jag inte ens kissa själv. BM var precis inne med ett kissbäcken. Men herregud vad händer när jag behöver göra nr 2 :(

Ja nu är det bara att vila, avakta och se om vi blir föräldrar idag den 2 okt.


1 kommentar:

  1. Har följt din blogg ett tag utan att kommentera. Ville bara säga att jag håller tummarna att allt ska gå bra för Skorpan och för er.
    Styrkekramar,
    XB

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna