torsdag 13 oktober 2011

Fader OKÄND!

Fick igår ett brev från kommunen. Dom ville veta om det finns ngn PAPPA till Miriam.

Idags läget har hon mitt efternamn och jag har ensam vårdnad.

Klart att Miriam har en pappa. En underbar sådan. Jag har ju alltid vart pappas flicka, hoppas att Miriam och Rickard hittar samma band emellan dem.

Hade vi vart gifta hade denna fråga aldrig ställts.
Viljan om ett äktenskap finns.
Jag måste bara komma i kapp ekonomiskt. Jag släpar fortfarande efter tuffa år som ensamstående mamma.

Så ett av målen för framtiden är ett bröllop, dock ett litet och intimt. Och då skall vi alla heta som pappa Rickard i efternamn.
Dock så kommer det kännas konstig efter som pojkarna heter efter sin pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna