måndag 31 oktober 2011

4 veckor

Grattis grattis skruttfia!

Hösten är nästan slut och vintern är snart här. Det brukar snöa till min födelsedag 18 nov. Med andra ord inte långt kvar.. :)

Tiden går så fort samtidigt som den står stilla.
Lillan vår kom för hela 4 veckor sen.
Det har hänt så mycket. Både bra och dåliga saker.
Igår upptäckte jag att du nu har fått en riktig liten navel. Så underbart fin.
Jag ville bara gosa in mitt huvud i din lilla mage, känna doften och prutta med läpparna samtidigt som man hör dig kikna av skratt.
Jag väntar in den dagen. För den kommer! Den bara MÅSTE KOMMA!

Är så tacksam att jag får ta del av din specilla och svåra  resa underbaraste och älskade lilla Miriam! Din resa från för tidig födelse till LIVET utanför Neo avdelningen.

Älskar dig skruttfia!


2 kommentarer:

  1. Redan 4 veckor! Håller alla mina tummar för er och följer dina uppdateringar varje dag.

    Kram från XB

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade dig via facebook. Jag har en son född i v 24+3. Stort grattis på 4 veckors dagen:D

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna