onsdag 25 april 2012

Möte med Maria

Börjar med att dagen min börjar kl 04 och jag kan inte somna om.
Trots detta kommer vi dryga kvarten försent till Maria.
Idag hände det dock ngt, en liten flisa trilla av och ngt hände inom mig.
Blev tjock i halsen och fick svårt att prata.. "jag kan flyga, jag är inte rädd" det bör ju dem med flyg rädsla rabbla, men istället blev det "jag kan känna, jag är inte kall" för min egen del.
Jag brottas ju fortfarande med att våga känna och släppa på kontrollen.
Det går framåt och jag trivs bättre med Maria idag än på Neo.
Skruttfia uppförde sig som alltid. Så lugn och tyst. Men stackarn då hon skulle somna in. Jag hade g

mig fin och sätt på mig en stickad tröja. Stackars liten får alltid ligga mot mitt bröst med snuttefilt över ansiktet. Men nu fick hon hela tiden små garn/stick trådar i ansiktet. Men Skruttfia klagade inte. Utan låg fint på min arm. Innan det var dags att gå passade vi på att amma. Skruttfia i rätt läge och jag insnurrad i en provisorisk sarong. Fick ju klä av mig för att Skruttfia inte skulle få stickat i maten. Tur att man inte plockat undan vinterkläderna än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna