lördag 28 april 2012

Förtroende

Kevin sover inte hemma i natt. Utan sover hos bästa kompisen Rasmus.
Jag får ju inte ringa och för prata med R mamma längre. Piinsamt anser Kevin.
Okej han är ju 17 år gammal.
Ändå ligger jag här nu kl 02 på natten.
Sover dom lr är dom ute och festränner.

-mamma, tror du jag skulle dricka?
-har du sagt nej, så är det så! Litar du inte på mig?

-men den gången vi låg inne på Neo och ni passade på att spela xbox och dricka öl hemma hos oss.
-då litade jag på dig, men du nyttjade tillfället.

-tror du inte jag lärt mig en läxa!?

Men älskade Kevin tror du inte att jag oxå varit ung ;) tänker jag för mig själv.
Men här ligger jag i vår säng. Litar på sonen gällande min nolltolerans gällande alkohol.
Och jag litar på Rasmus föräldrar att de skulle höra av sig om ngt hänt.
-men är Rasmus föräldrar hemma mån tro ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna