tisdag 24 april 2012

Kick off..

Dustin ville passa på att fira bra framgång efter hårt kämpande. Därför var fredagen den 19:e bokad för en super kväll på Cafét.
Jag hade vrt så grymt ladda sen flera dagar innan. Hetsat Maths att dyka upp och gästspela med oss. Underdagen så mådde jag rent piss dåligt. Med förkänningar och lite temphöjning.. men efter en dusch och lite Ipren så vart jag fit for fight!
Och i dörren på Berns så möts vi av ett glas bubbel och 3 drinkbiljetter. Hm bara tre det kommer man inte speciellt långt på, men jag heter annapanna och det blev därför inget problem för lille mig... =P
Man kan säga att jag fick i mig litta för mycket av det goda.. bubbel, vin, cider, sprit och shottar.. och sedan så körde vi ytterligare ett varv på det.
Men det var en jätte rolig kväll och jag fick för första gången se min chef dansa. Och då har jag ändå jobbat på Dustin i snart 5 år.. =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna