tisdag 24 april 2012

Mamma träff

Förra veckan var jag och Skruttfia på BVCs mamma träff.
Skruttfia var så klart minst. Ironi att jag ens hade tänkt ngt annat ;)
Hoppet är det sista som sviker en Hihi.
Nåja, det var mest flickor. Lite kul jämfört med Neo gruppen som bara är killar.
Mötet bestod av presentation. Lite pirrigt och nervöst var det allt. Förstår film skämten om AA grupper. - hej, mitt namn är A...
Och precis som jag trodde kom, tystnad och åhhhh toner och den sorsgna blicken under vår presentation.
-Stackare!!! Hur har det gått!?
- jo tack BRA, Miriam mår fint och kämpar för att växa ikapp!
Samtidigt som jag är så GRYMT STOLT över Miriams och vår resa. Vill jag vara som andra!
Deras barn var dubbelt så stora, kunde halv sitta mm. Vi kommer komma dit tids nog.
Jag hoppas på att jag bara kommer få vara mamma. I Neo mamma gruppen är jag en prematur mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna