torsdag 12 april 2012

3 mån

3 månader och kontroll på Neo mottagningen.
Allt gick kalas.
Dock så har jag sen ngn vecka sett att Skruttfia drar åt vänster och knyter sin ena hand. Hon har en favorit sida.
Sjukgymnasten håller med mig. Och det konstateras att vår tjej är lite stel i ena sidan. Högra.
Förmodligen sviter av för tidig födsel.
Så nu ska vi gympa.

Och i frantiden så ska vi lyssna på mamma i alla lägen. Eftersom pappa tyckte att mamma var hispig, överbeskyddande och överdrev ;)

Läkaren Veronika tyckte oxå gott att Miriam kunde börja med gröt och smakisar. Nja det tycker inte mamma. Jag har inte bråttom.
Med min först födda längtade jag efter alla nya steg. Så som smakisar, krypa, gå mm. Nu drar jag på allt. Har inge bråttom alls. Vår tjej får vara liten lääänge länge till om jag får bestämma ;)
Men klart att det skulle vara skönt om Miriam kunde sitta själv en stund.
Men som sagt vi skyndar långsamt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna