tisdag 3 april 2012

By by

Plockade idag ihop lite från Skruttfias garderob.
Det är med en stor ledsamhet och på samma gång en enorm lättnad när jag gör det.
Ny tvättade och strukna blev dom som små knyten.
Jag blev så rörd och tagen att jag började gråta.

Herre gud har hon varit så där liten?
Jag förstod då vi åkte hem från Neo att hon var liten.. Men först idag inser jag hur liiiiten hon var här hemma.

Jag och R tittade igenom en hel del bilder från Neo -IVA, -SAL OCH -RUM nu ikväll.

En av bilderna berör mig. Och jag tittar på bild infon. Tagen kl 19:58 111002 Det betyder att hon bara är 4h gammal. Och att jag är inrullad i sjukhus sängen för att få se henne.
Minnena är starka ändå känns det som om dom tillhör ngn annan. Typ en historia lr en artikel i en tidning man minns.

Men nu är vi glada och tacksamma. Skruttfia intågar stl 62 och lämnar stl: 32, 38, 40, 44, 50 och 56 bakom sig. Det är framsteg ;)
Planen var att skänka lite av kläderna till Neo. Så att dom får in lite snyggt och modernt.
Men jag är inte redo för det än.. måste få ta fram och titta, sniffa och känna precis när jag vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna