tisdag 10 april 2012

Födelse annons

Hej!
Jag vill berätta att jag å Rickard alldeles för tidigt blivit föräldrar till en LITEN Miriam.
111002, 740g.
Men hon är stark. Och allt är hitintills jätte bra med henne.
Allt är omtumlande, oroligt å hjärtskärande.
Men oxå en enorm Lycka!
Kram A

Gick just igenom min mobil. Läste mailet/sms:et jag skickade ut 111005
Minnen väcks till liv.
Jag orkade inte prata med ngn då. Så jag tog den enkla vägen.
Rickard däremot ringde alla sina kära.
Så tids nog fick iaf alla veta att vi fått vår lilla Miriam.

Vilken skillnad på hur jag tittade på mitt barn då och hur jag tittar på mitt barn idag.
Då med sorg, oro och viss stolthet. Idag med glädje och full stolthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna