onsdag 30 november 2011

Donerat

Nu har jag gjort något bra. Igår lämnade jag in papper på att få donera min mjölk.
Jag har så mycket mjölk att det är galet. En och halv full längds frys är fylld med Skruttfias mjölk. I korridoren vågar jag inte riktigt säga sanningen då det finns mammor som kämpar för små små droppar.
I ansökan skulle man även ange konto nr. Vilket vi valde att hoppa över. Hur skulle man kunna ta emot efter all stöttning och super vård. Om det här är ett sätt att kuna ge tillbaka på tar jag den chansen..

Men herre gud, i artilken så hade kvinnan donerat 70l mjölk. Räknar man ihop det blir det en liten slant :-)

Ständig jakt på donerad bröstmjölk - DN.SE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna