måndag 14 november 2011

Oddsen..

För att springa på människor du känner i Sthlm är ändå ganska liten. Eller?

Vad händer då inte idag!
Jo jag stöter på min före detta pojkväns vidriga tjej vid nann Patricia. På KS.
Pojkvännens ex och jag drog inte jämnt. Det berodde förvisso inte på mig.
Utan hon hatade mig för att jag fanns i hennes dotters liv. Och att jag och Karma som flickan hette fick en fin relation ihop.
Det vart ju inte bättre av att jag vittnade mot henne i rätten för att hon var en olämplig mamma. :(
Idag vet jag bättre att båda var lika galna!

Plötsligt stod vi där öga mot öga idag. Hon jobbar nämligen på KS Neo.
Vågar jag nu vända ryggen till? Eller kommer hon ta ut sin hämnd på vår lilla tjej :(

Snacka om otur, skall hon någonsin få peta på mitt barn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna