fredag 18 november 2011

40 års gåvan

Att bli 40 kan ju vara nog så omtumlande. Jag gör det än lite svårare och firar på KS Neo.
Som jag tänkt på denna dag.
Men aldrig kunde jag tro att jag skulle befinna mig här på KS med en prematur dotter.

Men så fick jag iaf min önske gåva. Jag önskade mig så klart en starkare Miriam. Och igår kl 7 bestämde sig SS att vi skulle få in vår dotter på rum.
Så igår efter kl 24 låg vi alla tre i sängen och bara var FAMILJ. Lyckan var total!
Och jag hade precis blivit fyllda 40! Jag kunde inte begärt mer!

Älskar hela min familj med Alexander, Kevin, Rickard och pappi. Utan er alla hade jag inte kunnat vara här!


2 kommentarer:

  1. Men vad fin hon är :) Ser fram emot när jag får se henne live längre fram :) kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Sola, det skall bli otroligt spännande att få visa upp henne. Samt att få se ert nya hus :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna