måndag 28 november 2011

Släktdrag

Så länge jag kan minnas så har jag haft komplex för hudvecket vid min armhåla. När man har armlösa toppar eller klänningar sticker alltid den där lilla extra hudbiten ut.
Ser för hemskt ut enligt min smak.

Med åren som gått har jag sett att antingen har man de eller inte. Det handlar inte om att vara tjock eller smal.
Likväl som vissa killar får lite större  bulliga, mjuka bröstvårtor får en del killar små och hårda vårtgårdar. Lika så för flickor men då säger man tydligen puffiga bröstvårtor. Vilken viktig världsinformation :)

Nåväl, idag upptäckte jag att min lilla tösabit har fått det där vecket i armvecket. Kanske efter mamma. Så min uppgift är att inte föra över mitt negativa tänkande till henne. Hon är ju helt perfekt och det är den ideal bilden av sig själv jag vill att hon skall växa upp med :)

Och släktdraget på dubbelhakan är nog inget vi pratar högt om eller spekulerar mera i :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna