måndag 14 november 2011

Suger blues!

Herregud vilken gotte gris jag är, kakor, godis, chips, läsk, allt sött går ner, om jag vart crazy innan är det ingenting mot idag!
Pressbyrån på KS entre plan har intjänat många kronor på mig.
Mitt söt sug är så enormt att jag tror att jag är beroende.

I min graviditet var jag ändå ganska duktig på att hålla igen. Och efter förlossningen tappade jag mina kilon på 1,5 vecka. Men så var jag ju bara gravid i 26 veckor. Så jag skulle ju inte ha hunnit samla på mig så många extra kilon.

Nu har iaf tiden för återhämtning från förlossningen och graviditeten passerat. Nu måste jag skärpa mig. Träning står på agendan. Kanske lite svårt då man lever på Neo. Men en promenad per dag är inget som man kan komma undan ifrån.
Jag samlade ju dessvärre på mig lite sambo kilon innan och dom är ju inte borta. Så just nu sitter ingenting snyggt på mig. Lite mjuk på magen, lite vidare över midjan och ett par jätte rattar. Inget roligt kropps ideal precis.

Mitt mål är ju att amma länge och på heltid. Måtte jag ha den där turen där kilon bara rasar av en alla mjölk produktion. Men hmm, varför skulle det ske. Det skedde ju inte med Alexander eller Kevin! Jag fick gott kämpa ett helt år för att totalt tappa mina 28 kilon med min först födde.
Men jisses så bra det blev sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna