tisdag 22 november 2011

MAMMA!

Vilka framsteg!

På knappt åtta veckor har mag känslan förändrats från ständig oro till bra mamma feeling.

Precis just så!
Idag var det nog första gången som jag kände mig som en äkta mamma fullt ut.
Oduschad, osminkad, stressad, hungrig. Trots allt yttre kaos, har jag också vart tröstande..
Fylld med kärlek för att bara finnas där.
Ge närhet, kärlek, tid,uppmärksamhet och värme.

Att vara mamma = Totalt lycko rus!

Tjoho... jag är älskade lilla Miriams mamma!
Men även mamma till två underbara barn till.
Otroligt, men jag har två söner och en dotter. Alla tre helt perfekta på sina egna unika sätt!
Mina, ALLA TRE!


3 kommentarer:

  1. Så fin hon är, nu börjar hon växa på sig bra ser det ut som :) kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är och så skönt att hon växer och frodas!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Taaack till er badå. Känslan är obeskrivlig!

    Till dig Anna vill jag tacka extra för din kommentar, jag vet vad du går igenom. Och jag vet att du har det extra tufft just nu.
    Jag har ju genom gått en liknande resa som din med Dutt och Snöis.
    Tänker på dig ofta och hoppas verkligen att det är er tur nästa gång.
    Jag kan bara säga "ge inte upp" för hade jag gjort det själv så hade jag aldrig plussat med Miriam.

    Kramar till både dig Sola och dig Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna