fredag 25 november 2011

Julstjärna

Varje år sen jag var liten har jag alltid fått en julstjärna på min födelsedags bricka.
Först år senare pratade jag och pappa om detta, och jag talade då om min avundsjuka till min lillasyster som alltid fick sommar blommor, saft och bullar, jordgubbstårta på sitt kalas. Medans jag hade julstjärna, pepparkakor, Brittatårta och varmchoklad. Mycket skratt vart det. Och åren löpte på lika så julstjärnan som vart en ikon istället.

I år fick jag ingen stjärna. Jag fick denna fina bukett. Hur tänkte du nu pappa? Så konstigt det känns :))

Som barn fick jag ofta en efterrätt gjord på persika och nötter. Mumma, min favo.
I år då jag bara var hemma på snabb visit då Rickard var kvar med dottern på Neo fick jag lite suprise. Pappa och Kevin hade då gjort en födelsedags middag med efterrätt. Min favo med persikor. Så underbart att få mysa med båda mina söner samt underbaraste pappi!
Tack mina trelingar för att ni finns. Älskar er massor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna