torsdag 24 november 2011

Hero

Du är min Hero Rickard.
Även fast mina söner inte är ditt ansvar. Och du redan idag gör mer än du ska trots att sönernas far gång på gång visat sin otacksam för dina insatser fortsätter du att följa ditt hjärta.

Idag efter att Kevin vart hos läkaren för att få hjälp med sin migrän, konstaterades det att Kevin skall påbörja en ny medicinering.
Då du var hemma idag för att styra upp för dig och mig på Neo hjälpte du samtidigt Kevin att hämta ut hans medicin, samt att du hyrde två filmer till honom som han kan mysa med i helgen.
Allt detta utan ett ljud till mig.
Du är rädd om mig och mina barn. Det gör mig trygg.
Det var ditt stora hjärta jag föll för älskade Rickard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna