lördag 26 november 2011

Stulen tid

Att bo på Neo innebär att jag missar mycket tid med pojkarna.
Men igår tog jag mig tid för att umgås ngn timme med Kevin.

Men det gick ju så där.
Väl hemma såg jag att det fanns massor att göra. Plocka och städa bla.
Så jag hinner knappt innan för dörren innan jag kör över som en orkan både fysiskt och verbalt.
En riktig gnäll mamma.
- men Kevin! -Ska den här ligga här, och varför har du inte?

Fy vad jag skäms, både då och nu i efterhand. Visst jag satt ner en stund och vi tittade tillsammans på "så mycket bättre" 
Men vi skulle ju gosa och prata länge.
Men stressen och brösten påvisade mig att min tid hemma var slut.

Nästa helg ska jag stjäla egen tid och lägga den på båda sönerna.
Jag hoppas att dom vill baka peppisar med mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna