tisdag 22 november 2011

Hand i hand

Vi är knutna tillsammans du och jag mitt lilla hjärta.
Jag kommer för alltid att ge dig vilkorslös kärlek.

Men jag vill också ge dig trygghet, värme, närhet, stöd, vänskap, ledarskap, styrka, självständighet, mjukhet, ärlighet, humor. Och en massa andra egenskaper.
Och att du med dom grunderna hittar godhet och empati för andra.
Jag vill ge dig rätten att få vara dig själv, Miriam R.
Din alldeles egna och unika personlighet.

Jag kommer alltid att stötta dig och finnas vid din sida. Även de ggr du gjort mig besviken eller arg och behöver vår hjälp.
Det är du och jag för alltid min lilla Skruttfia!

Älskar dig massor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna