lördag 12 november 2011

Steg för steg!

Nu börjar vi närma oss slut stegen på att sköta älskade Skruttfia.
Ned trappningen på maten var igår på steg 3.
Det innebär att maten är på med 14,3 i två timmar för att sedan vila en timme. Sen en timme vila för att maten skall sjunka undan.
Idag börjar steg 4, det innebär 1h på och 2h av med hjälp av pumpen.

Och huruvida Miriam fixar detta kommer ev pumpen tas bort imorn för att vi manuellt via en sond spruta skall ge samma mängd mat på 40 min upp till en timme.
Och i mål är vi då jag kan amma Miriam fullt ut.
Men nu tar vi en dag i taget.

När man äter får vi alla mer eller mindre lite luft i oss. De kommer då ut som gaser.. men när man är en liten Skruttfia kan pappa hjälpa en att släppa på trycket med en liten sondspruta.
Men tro mig redan som en liten tjej på knappa 32v kan man vara ofin och använda musklerna och pressa luft... jag har nog hört då du legat hud mot hud Skruttfia... måtte du inte ärvt ngn lacktos mage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna