torsdag 22 mars 2012

Våld

Vad hände eg inatt. Skruttfia har en jätte lång röd reva mitt i pannan.

För en gångs skull somnade hon i sin egen säng ngn efter 22. Och kom över till mig strax efter kl 01. När hon ätit klart åkte hon tebax till spjällsängen igen.

Miriam har inget spjällskydd, mestadels för att hon sovit i sitt bo. Och fõr det andra har jag haft besluts ångest över "vilket" det finns så många fina. Det tredje att vi inte hann att boa klart innan hon kom.

Men igår tog jag av ngn anledning bort boet. La dit en babykudde och trodde i min fantasi att hon skulle ligga kvar på den.
Hon sover så fint i sitt bo. Rakt upp och ner.
Men då hon kallade på mig i natt så låg hon inte alls som jag lagt henne. Hon låg på tvären. Med huvudet inborrat mellan spjällen.

Hm, till helgen blir det shopping igen. Skydd "comming up" Klart min dotter ska sova säkert. Och tills dess åker boet in igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna