tisdag 20 mars 2012

Svänger

Det svänger fort i bandy. Likaså i mitt liv. Kl 07 i morse ammade vi första morgon målet.
Lite senare kl 08 var vi på utvecklings samtal hos Kevins gymnasie mentor.

Lov ord gällande sonen. Men lite kaxigt sagt "det visste jag ju" ;)

Hans lärare skriver bla om Kevin;
Kevin bjuder på sig själv och har ett hjärta av guld.
Självständig men fungerar i grupp.

Är det inte det vi alla föräldrar vill höra om våra barn från utomstående personer.
Jag är mäkta stolt över dig min Älskling!
Du har enl mentorn uppklarat alla målen. Kommer alltid i tid. Korrekt uppförande mot lärare och elever. Läxan inlämnad i tid.
Vad mer kan man begära av sina barn?!

Love you Kevin!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna