söndag 11 mars 2012

Mello avslut

Först kikade herrarna första omgången i finalen i hockey.
Aik VS Luleå
Det slutade med fördel till Luleå.

Efter en frisk promenad med Kian och Suzza slängde vi ihop en taco middag.
I samma veva som jag bakade till Kevins vuxenkalas. Hihi, han är ju 17 år nu så man har ju inte barnkalas med fiskdamm längre. Kanske jag överraskar honom med det på 18 års dagen.
Längtar redan till Skruttfias 1 års kalas.
Med andra ord var det rätt rörigt och stökigt. Men ack så trevligt.

Jag själv hade ingen favorit. Men tyckte så klart att båda topp två var bra. Även Lisas låt.
Skruttfia var lite kinkig. Inget passade henne. Idag förstår jag vrf. Hon var på väg att bli krasslig. För idag har både hon och jag feber.

Som vanligt så var det trevligt att träffa Micke, Suzza och goaste Kian.
Mycket skratt blev det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna