onsdag 28 mars 2012

Alla goda ting är 3

Så dessa är idag inköpta på Skopunkten. Skall man vara mamma ledig i 2 år och bara ta ut 3 föräldrar dagar i veckan så får man inte vara märkes kräsen.

Jag fnissar för mig själv då jag tänker på Julchen från Neo.
Jag lånade i förra veckan hennes skor då jag snabbt skulle ut till vagnen på nedre botten hemma hos Diana.
Jag sa då till henne att -Gud så sköna dom var. Mycket svikt i hälen.
Som svar fick jag då att hon snott dem från sin mormor. Och att hon brukar sno med ett par till och från.
Herregud när ska denna tjej sluta förvåna mig och ge mig ordentliga skratt! Vem går i farmor/mormors skor.
Hon är bara för skön! Julchens hårda tyska och lite fördomsfulla stil i kombo med hennes avslappnande och kärleksfulla vänskap. Gör henne speciell.
Hon är en go vän helt enkelt.
Och jag hoppas att våra Neo barn kommer ha kul tillsammans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna