söndag 4 mars 2012

Före tuppen

Vaken alltså!
Varför..
när man har chansen att sova så går det inte alls.

Efter Skruttfias morgon amning i sängen, inser jag att kl bara är 05.
Jag kan inte somna om.
Väldigt frustrerande när jag hör både R och dotra snarkar och snusa tätt intill mig.

Så efter tredje amningen, när både jag och Skruttfia ätit frukost och jag i frustration bläddrat igenom alla tvkanaler sjuttioelva ggr får det vara nog.
Sola skiner, underbara vårmorgon.. here we come.

Kl är ca tio och jag och dotra är på väg ut. Mitt i påklädningen vaknar pappi till.
Och tjo ho.. han vill hänga med.
Sagt och gjort.. tjugo minuter senare står vi utanför lokala fiket Mezzo och köper morgon kaffe.
Lilla familjen är nu laddade att i sola gå två sjöar runt.
Woop Woop, nu kör vi!


1 kommentar:

  1. Låter som en bra start på en härlig dag!

    Hälsningar,
    XB

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna