onsdag 7 mars 2012

Mys dag

Med råge.
Jag körde turbo här hemma innan jag och Skruttfia mötte upp Suzza och Kian.
Otroligt att man kan hinna tömma diskmaskinen, hänga tvätt, bädda sängen, dammsuga, sminka sig innan kl är tio. Och andra dagar hinner man ingenting fram till på em.

Vi fyra promenerade på.. prata, skratta och babbla på om alles.
Vi är fortfarande i ett stadie där jag och Suzza bygger upp en relation. Från början är det våra män, min sambo och hennes fästman som i grunden är vänner.

Men nu har vi de två sista åren firat ny år ihop samt en del mysiga middagar.
Eftersom Suzza och jag är mammalediga samtidigt känns det naturligt att umgås på tu man hand.
Vi är i ett stadie där vi går igenom familje banden, lite dåtid och lite nutid. Det är lätt och skönt att umgås med henne.
För det första blir det inget Neo fokus. Och våra män är ganska lika varandra. Sedan får jag en hel del bra mamma tips. Trots två tonårs söner har jag glömt det mesta. Suzza har stenkoll..

Idag sken sola, halv bitig vind och mysigt sällskap. Perfekta förutsättningar för en super mysig prommis från Solna in till Odenplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna