onsdag 7 mars 2012

Surfa

Det blir att jag surfar omkring lite var dag.
Ofta söker jag mig till barn relaterade sidor / bloggar.
När jag besökt en blogg blir det ofta att jag surfar mig vidare pga av länkar och kommentarer.

Igår var jag inne på en prematur sida. Därifrån länkade jag mig vidare. Plötsligt får jag kalla kårar. Helt plötsligt är jag inne på bloggen om Melwin.
Melwin, en liten gosse som kom för tidigt. Men lyckades hänga med i 3 månader. Sen kom infektionen som tog hans sköra liv.
Jag minns när kommentarerna om att ännu ett barn gått bort. Eftersom vi inte låg på samma sal visste jag bara att han hette Melwin.
Jag är så ledsen för deras skull.
Jag värdesätter och myser med Skruttfia extra mycket. Hedra alla små ängla barnen.

Jag vill tänka att Veronika och hennes sambo inte förlorade ett barn. Men deras gossebarn förlorade livet på jorden.
Dom kommer alltid att vara föräldrar, kommer för alltid ha en son vid namn Melwin. Och Melwin kommer allid kunna kika ner på sina stolta föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna