söndag 11 mars 2012

Oliv olja

Som fuktgivare till håret fungerar det?

Förra veckan var jag förbi min afrosalong.
2h senare går jag därifrån med rakt hår.
Men i livet är det få saker som är gratis.
Frisörskan hade en pryo på salongen. Jag som är blyg och inte säger ifrån sitter med tafatt pryo och sönderbränd hårbotten.
FAN!
Varför skrek jag inte bara AJ, rakt ut. Så hon förstod.
Föreställ dig känslan av en bränd och köttig hårbotten. Sedan fullt ös med hårtorken. Eh ja, det är full värme i den. Satan vad ont det gjorde.
Men jag var platt för en stund.
Nu sitter jag med bränt och torrt hår.
Hm vad gör jag. Jag hämtar olivolja i köket. Så nu glänser jag.. men vad sker med kudden i natt? Hur tänkte jag? Kommer håret härskna ;)

1 kommentar:

  1. Köp Moroccan Oil. Har jag i mitt hår, efter varje hårtvätt och istället för balsam. Sköljes inte ur. Blir kanon för håret! :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna