fredag 20 januari 2012

Skunk mamma

Aha upplevelsen kom idag. Såg min axel i badrumsspegeln. Nu är man inne i träsket att vara en spy mamma. Allmänt mindre fräsch. Upptäckte detta i morse. Och jag som trodde jag var en cool Hollywood mamma. Hip och fräsch ;)

Nu skall dock dagens dusch och nya kläder på. Men till min förtvivlan så sitter julen kvar.. i midjan.
Vågen visade idag 66.3 kg inte ok. Men mina 56 kg då jag träffade R är inte heller att sträva efter. Jag skall lägga mig i mitten. Lr nja 58-60 är ok. Vill ha tebax min vältränade kropp så lite gym pass måste oxå planeras in.

Hur når jag dit. Jo genom vilja och envishet.
Igår bettade jag med R och K att jag skall ha en sötfri månad. Dock får jag ha en ätardag i veckan ;)
Så med mindre socker och fler vagn promenader så skall jag nog få minus tal på vågen till nästa fredag.

Wish Me luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna