torsdag 26 januari 2012

Lunch vila

Pass nr 2

Jag och Skruttfia fick en bra natt. Vi hade vårt första pass mellan 6 till 8.30
Där i mellan vaknade hon till några ggr. Fick tröst i sängen och somnade om. 
Vaknade till vid 10.30 igen, alldeles för kort för min del. Men icke gick det att lura henne mera. Bara för oss att lämna den varma sängen.

Nu sover hon i mitt knä efter att ha ätit en bra lunch.
Jag har däremot inte hunnit med något.
Jag vill äta, duscha, klä på mig, bädda. Men jag känner på mig att Skruttfia vaknar i samma sekund jag lägger ner henne.
Suck!
Men jag behöver bara kika ner på henne, höra hennes andetag, lyssna till hennes snusande så fylls hela mitt hjärta med värme. Jag är så lyckligt LOTTAD som har henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna