torsdag 26 januari 2012

Natt passet

När R kom hem från mässan igår for vi raka vägen ut till söder där lilla Ville från Neo bor.
Skruttfia sov under hela fika träffen.
När vi kom hem vid nio matade jag henne näst intill sovande.
Hon somna om och vart ner bäddad av Kevin vid tio.

Kl 02 hör jag henne protestera. Bara att komma upp. Så fram till nu har hon hållt låda.. hur glad och pigg som helst. Men nu strax före 04.30 får jag somna om. Lycka för jag får ju besök strax efter nio.
Stressad, nej varför det ;) grr!
Jag ska ju bara hinna sova, äta, amma, pumpa, duscha, klä mig + Skruttfia, sminka mig, bädda och plocka.

Hade jag varit super women hade jag slängt in en mjölkfri sockerkaka oxå haha.
Men det är bara Liss som kommer, och hon ställer inga krav på något ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna