torsdag 19 januari 2012

Hjärtskärande

Att väcka något så sött.. men så tänkte minsann inte Skruttfia då hon väckte mig strax efter fem i morse.

Hon var hur go som helst. Kramig och gosig. Och full av skit ;) Ja blöjan vill säga.
Byter på henne. Lägger henne vid bröstet och efter bara ngn minut känner jag igen minen.. och sedan smattrar det till. 3 blöjor inom 20 min.

Mätt och belåten efter 20 min amning och 80ml på flaska, borde hon däcka om, men icke, Skruttfia sprattlar hej vilt i famnen. Mysigt att hon är mer och mer vaken.
Men jag känner mig fast bunden, hinner ingenting.
"daddy"
Sagt och gjort. Vi ropar på pappa, smyger oss in och bäddar ner oss jämte pappi. Pussar och gos i överflöd!
Efter ett par kvalitets minuter smyger jag ut men lämnar kvar Skruttfia.
Jippie, pumpning, frulle, dusch = EGEN TID!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna