söndag 22 januari 2012

Arg Miriam saknar pappa!

Jag lika så.

Trodde i min enfald att när jag gav Skruttfia sitt första natt mål vid 01 att hon skulle somna in på studs.

Hon hade precis ammats, somnade vid bröstet och jag ville inte väcka henne med att ge extra på flaskan. Haha Big joke.

Var gång jag la ner henne, i vår säng lr sin egen hajade hon till. Jag vyssade henne då på armen och  fick henne att somna om, men så fort hon skulle ligga själv slog det slint. Miriam kan verkligen säga ifrån.
Och min lilla flicka som aldrig skriker.
Hmm tiden tickade på.. timme efter timme. Lätt frustrerad och så trött. Efter 04 somnade hon äntligen.. men jag fick verkligen lura henne.

Tur att pappa snart är hemma ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna