fredag 13 januari 2012

Kinkig

För ca 20 år sen kom en reklam om en liten pojke som var kinkig om han inte fick pampers.
Igår var det första gången som Skruttfia var kinkig.
Vad jag än gjorde så var inget bra. Hon ville inte äta, inte sova, och ligga själv.
Så där satt jag hela dagen med en tempramentsfull dotter. Tack för kabel TV och skön fatolj

Med sitt lilla annorlunda betende skrämde Miriam upp SAHB som då valde att komma förbi och ta prover. Men senare på kvällen visade provsvaren att allt var ok.. så i slutändan så hade Skruttfia en kinkig dag. Och det var trots allt fredagen den 13e Idag blev jag väckt kl 05 och det känns som om jag fått tillbaka min vanliga dotter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna