onsdag 11 januari 2012

BF

Igår 20120111 var det eg BF för lilla Skruttfia.
Men icke då.
Istället så här vi fått gråta, våndats, skrattat och känt en enorm kärlek till detta lilla flicke barn i 3 mån och drygt 1 vecka.
Skruttfia var på BF dagen 2840 g tung och 46 cm. Inte illa för att ha anlänt till världen med sina 740 g och 32 cm på längden.

Miriam är ett litet mirakel och hon berör våra hjärtan varje dag!
Jag har försökt att inte lägga ut ngn bild som visar Skruttfia på ett nedlåtande sätt eller där hennes egna personliga drag exponeras för mycket då bloggen är till för mig. Men idag görs ett undantag då jag vill visa kontrasterna mot då och nu. För när det gäller pojkarna så har jag fått deras medgivande att visa upp dem.

Visst är Skruttfias resa helt enorm! Som du kämpat.
Är så grymt stolt över dig, min älskade dotter!



4 kommentarer:

  1. Vad kul att få se en bild på henne, jättefin är hon med :) Och du ska verkligen vara stolt över henne, en stark tjej det där :) kramar från VH!

    SvaraRadera
  2. Vad go du är Sola. Tack!
    Jag får nypa mig i armen ibland för att veta att hon verkligen är min lilla Skruttfia ;-)

    Ps.. Skruttfia och jag kikar inom i VH fortare än du kan tro. Är så nyfiken ;-)

    SvaraRadera
  3. Så fin hon är :)) Jätte gullig!!
    Förstår att du är stolt, och vilken resa ni gjort tillsammans! Helt fantastiskt :)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag verkligen ni ska göra, det är bara att du hör av dig! kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna